Rotax 912 iS (100 hp): Jedná se o pokročilejší verzi standardního motoru 912 ULS s elektronickým vstřikováním paliva, které ve srovnání s karburátorovou verzí zajišťuje vyšší účinnost paliva, plynulejší provoz a nižší nároky na údržbu. Motor 912 iS poskytuje stejný výkon 100 k jako standardní motor, ale má nižší spotřebu paliva.
Rotax 915 iS (140 hp): Jedná se o přeplňovanou verzi motoru Rotax, která nabízí výrazné zvýšení výkonu (140 hp). Je ideální pro náročnější mise, jako je vlekání kluzáků, provoz z horských letišť nebo operace vyžadující rychlejší stoupání. Motor 915 iS je vybaven stejným elektronickým vstřikováním paliva, jako motor 912 iS, ale s další výhodou turba.
Velká kola Bush (18" - 21"): Upgrade na větší kola zlepšuje schopnost letadla operovat z nerovných nezpevněných přistávacích drah, jako jsou prašné nebo štěrkové dráhy. Větší pneumatiky pomáhají lépe tlumit nerovnosti, ideální volba pro provoz mimo letiště.
Zdvojené nožní brzdy: Umožňuje plné ovládání letadla na zemi z obou sedadel.
Tento padákový systém poskytuje další úroveň bezpečnosti tím, že v případě vážné nouze umožňuje záchranu letadla na padáku. BRS je klíčovým bezpečnostním prvkem zejména pro lehká letadla provozovaná v oblastech, kde může být nouzové přistání obtížné nebo nemožné.
Přístrojové vybavení podle přání zákazníka: Zákazníci si mohou vybrat z různých variant avioniky, která vyhovuje jejich potřebám. To může zahrnovat digitální letové displeje (EFIS), přídavné monitory motorů, systémy GPS nebo další pokročilou avioniku, čímž letoun získá plně přizpůsobený kokpit.